Wednesday, August 11, 2010

d's bali trip

entry ni dah lapuk..dari hari tu nak post tapi blogger wat hal tatau nape..last july d's company pg trip ke bali..ini bukan bisnez trip..tapi company trip..sesaje je bos bagi reward kat all staff..sume sponser tu yang best.tinggal bawak duit poket aje..d bawak duit tak banyak pun..rm196.60 bersamaan 549k rupee..org len sume bawak berjuta2..tapi takpe..d mmg seorang yang jimat cermat..berhemah..sangat berbeza ngan watak dan perwatakan saya..saya seorang yang langsung takpandai berjimat..duit tu kalau ada lagi macam tak senang duduk..mesti nak abeskan..=( meh review sket pasal trip ni..gambar kat atas ni, setibanya rombongan 39 org ke Hard Rock Cafe Hotel Bali..dapat pulak kalungan bunga..comel je..


nampak sedap kan makanan kat atas ni..ala2 jawa la (eh mmg jawa pun)..ada tempe..ikan..sume yang kering2..indoneisian ni mmg suke makanan kering2..awet muda KOT?saya telan air liur tengok sambal kicap tepi ikan tu..nampak best..dan d pun cakap besttttt sangat..mau..mau..for honeymoon maybe??


iye..gedik kan tunang saya ni..siap dengan muka2 tu ade ekspresi..haha..nak kene cubit ni ngek ni..haih..


d cakap bebudak tu pakse beli keychain..tapi beliau wat tak tau je..jahat..tapi personally i love this pic..d nampak mesra pulak..sayang bebudak..nnt dah ada anak..jadi gud father tau lalink..


tak suke gambar ni..tapi nak jugak letak..saya mmg tak suke d isap rokok..walaupun papa n adik2 laki saya isap rokok..tapi saya tak suke rokok..nnt bile d isap rokok, d batuk..bile dah batuk sakit dada..saya tak suke tgk d sakit..nnt saya sedih..nnt saya nanges jugak..so pls ye d..jangan isap rokok lagi (beliau bukan penghisap rokok tegar..ikut2 membe aje..kene babap ni nnt)


last sekali ni..gambar beliau kat depan hotel..saya dapat hadiah t set Hard Rock Bali..harga t set 325k rupee..untuk diri sendiri hanya t set hard rock x ori berharga 30k rupee..he loves me..I know..Dah..=)

Banyak lagi gambar2..berjuta2..tapi tak larat nak resize..nak upload..bertemu di entry akan datang yer..dada..

No comments:

Post a Comment