Saturday, July 23, 2011

my sabtu-day

I was feeling stuck this morning..my mind got cramp and I need a fresh air..i then packed my car with a few foods, 2 bottles of plain water and..........now…I’m away for day out.



Guess where shizun brings me?



               
                 my lunch..get prepared in less than 5 minutes..hehe

          


         

         
 wearing baju yang d bagi..my pale look..not fully recoved from demam..suara sengau sikit, kepala masih pening2 ayam
 sambil2 berangan..i am the only one who are alone..apa la agaknya org2 kat situ cakap..tapi buat tak tau je la..



 =(
 view from the top of the chalet
 ni bilik yang paling murah..they named it as Garden Room..ada satu katil queen, n satu double decker single bed..
 the pool
i went to reception, buat2 ramah kejap...mintak the package price..sape2 teringin nak pg, sila la..cheapest room at rm150..
 Endau Beach Resort Cafeteria..closed when the time i reach there...managed to shoot some picture

its important to make sure the velocity does not exceed 30km per hour..(biar lambat..sampai umah dah petang, kejap je dah malam)



in case u are wondering..i went to Pantai Penyabung..kalau ikut signboard, 17km dari main road nak masuk sini..very nice view..pantai nya cantik..air hijau je..

dalam perjalanan pulang, i saw one pakcik dalam umur 6+, landed his basikal tua kat sebelah bus stop yang kosong..then termenung panjang..


dalam hati, saya tersenyum


i am not the only one who is alone   =)


2 comments:

  1. ko mmg..aku ni kuca lana cari ko beng..saja je kan tinggal aku sorg2

    ReplyDelete
  2. adeh..bukan saje tinggei..ko kan ada agenda len..

    ReplyDelete