Thursday, November 3, 2011

sehari bersama bidin

bidin ni adik bongsu saya..anak ke 8 dari 8 org adik beradik..gap kami mmg jauh..saya 27 tahun, dia pula 7 tahun..*do ur own calculation pls*..si bongsu yang nakal..tiket bongsu tu menjadikan dia sangat2 manja, nak apa pun dapat..even duit belanja sekolah dia pun, rm10 sehari..manja, kan?saya dulu dr darjah 1 sampai la fm5, belanja sekolah mendatar je, rm1 sehari..

baru-baru ni, tak berweekend bersama d..d ada seminar di PD, jadi saya bawak mak n bidin jalan2 ke kuantan..mak request nak makan pizza...baik..saya bawak mak..then mak nak pegi beli kain pasang, baik..saya bawak jugak..mak seronok betul..saya, lagi la seronok..dapat belanja mak beberapa helai kain pasang, hasil penat lelah sendiri..bukan main lebar lagi mak senyum..saya?harus la senyum jugak..

si kecik yang banyak duit ni, belanja saya tutti frutti..meriah, bukan?
budak ni ada girlfren..nana namanya..
sibuk amek gambar kasut n stokin busuk
gaya macam org besar2, sekali tgk seluar, jenama Garfield..boooo
angah yang selera dapat makan free
suka sangat buat muka siamang ni..i told him, pose cantik2..kakak (sister in Egypt) nak tengok gambar ni nanti
dan inilah
muka bajet hensem

semenjak dua menjak ni, hati rasa syahdu je..keputusan permohonan bertukar akan keluar 14 nov ni..doakan saya ye kawan2..

salam

No comments:

Post a Comment