Thursday, November 10, 2011

sek baru saya - part 2


masih lagi bersiaran dari rompin, pahang..hehe
dah pukul 1.12am tapi mata terkulat kulat tak mau tidur
try login ke blogspot, berjaya..
saja la nak tepek bukti saya dapat tukar sekolah
n yg lagi satu tu, sebab memohon bertukar..mana la tau satu hari nanti ada org boleh pakai pulak sebab2 pertukaran tu..nak tiru ayat saya pun boleh keke
bukan apa, tadi call ke bahagian sekolah harian, operator yg tukang jawab telefon tu boleh pulak tak percaya ada cikgu dari pahang dapat tukar ke putrajaya
aiseh..last2 dah bagi ic num, ada pulak die cakap ohw ada ada, nama puan, Nik Lelawati ye?
alahai..bikin cuak aje..last2 semak lagi sekali, betul pun nama saya
surat dah dipos ke rompin, mungkin esok atau mungkin minggu depan sampai
hujung tahun ni, lapor diri di sekolah baru nampaknya
jangan ditanya la perasaan saya..pasti gembira sekali
pagi tadi masa log in nak tau keputusan, dah tgk TAHNIAH tu, nangis dulu huu huu kat meja
then baru call d, call mak n call papa
lepas tu dalam ketar2 tangan sms kawan2
semua kawan semestinya happy..kecuali cik kambeng saya ni
tapi sebagai sahabat rapat, saya tahu dia faham yg saya sangat memerlukan pertukaran ini (aih sedih pulak aku)

ok ni je
nak cuba tidur pulak
mata panda la esok pegi sekolah
babai
=)

No comments:

Post a Comment